Vendetta

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Pauline - 31 mars 2011 13:14


Skorna har kommit!

  Det tog inte ens ett dygn!


Ska bara vänta på att lillen sovit klart, sen hämtar vi dom.


Spännande!

Av Pauline - 31 mars 2011 11:13

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick hämta bebisen på dagis! 



Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade



Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt mellis med Oliver.



Det sista du sa högt: Busunge! :)



Det senaste någon sa till dig: Kaka mamma mommo diddidii,,



Vad har du druckit idag: Äppeljuice och vatten!



Vad var det senaste du åt: En apelsin



Vad var det senaste du köpte: Ett par Adidas f50 Adizero Trx Fg wmn (fotbollsskor)



Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit



Vad är det för väder hos dig nu: Soligt och blåsigt



 Godaste glassmaken: Pistage!



Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.



Sover du tungt: Nja..



Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan



Trivs du med ditt jobb: Ja. Hur skulle jag INTE kunna göra det?!



Favoritklädsel: Jeans, nån schysst tröja och converse!



Favoritlåt just nu: The Anthem med Pitbull och så Neh nah neh!



Vad ser du om du tittar till höger: En vit vägg.



Vad gör dig glad just nu: Min familj! 



 Vad ska du göra härnäst: Busa med min bebis innan det är dags att sova middag!



 Höger eller vänsterhänt: Så mycket höger.



Humör just nu: Glad!



Favoritgodis: Choklad och hallon/lakrits döskallar.



Kläder just nu: Adidas träningsbyxor och luvtröja.



Sommarplaner: Jobba, sola, bada.



Hur många kuddar sover du med: En!



Spelar du något instrument: Guitar Hero, räknas de? Haha! :)



Morgon eller nattmänniska: Oj, inget av de just nu faktiskt! 



Är du kittlig: Japp.



Snarkar du: Nej. 



Stjärntecken: Oxe.



Äckligaste insekten: Spindlar.. Egentligen alla kryp överhuvudtaget.

  


Längtar du mest efter just nu: Sommar och mina adidas!

Av Pauline - 31 mars 2011 09:42

Din order har skickats!


Jag beställde skorna igår eftermiddag och dom skickades igår eftermiddag

DET kallar jag bra service!!



 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards