Vendetta

Alla inlägg under mars 2011

...

Av Pauline - 21 mars 2011 10:41

 

Av Pauline - 21 mars 2011 09:08

Har precis lämnat Olle på dagis!

Han tycker nog att det är roligt där!

Han är lite ledsen vid lämning (men det är tydligen normalt?)

Men han blir glad innan jag ens har hunnit ut genom dörren.

(Brukar stå och tjuvlyssna i hallen! :))



Så nu har jag lite egentid, vilket jag inte alls är sugen på idag.

Vill bara att det ska bli dags att hämta honom igen! 

Men ibland kan det vara skönt med lite egentid.

Tror att man behöver det emellanåt!



Anyway.

När det då är dags att hämta honom igen så åker vi direkt ut till Slite och hälsar på Mommo och dom andra! 


Och så ska jag träna fotboll!




 

Av Pauline - 20 mars 2011 18:01

Modehus.nu har väldigt fina klänningar och tunikor!

Hur mycket som helst, till alla tillfällen!

Jag måste klicka hem lite festblåsor, för det innehåller min garderob väldigt lite av.

Men det tar tid att kolla igenom allt!




Jag har aldrig beställt därifrån, så vet inte hur det är med kvalitén..

Nån som vet?


/P

Av Pauline - 20 mars 2011 17:51

Alla mina kära läsare?

Inte kommenterar ni heller..

Skärpning förfan! :)


Träningsmatchen gick inte så bra..

Men dte är därför man har träningsmatch, så man lär sig! 

Det tar ju ett tag att lära känna varandra, vi har ju inte spelat ihop länge alls!

Men det blir nog bra! 

Roligt ät det iaf! :)




Så vill jag bara avsluta med att säga GRATTIS på födelsedagen lillasyster Pyret! :)


Av Pauline - 19 mars 2011 15:45

Jag är nog den sista i världshistorien med att skaffa Spotify..

Men plötsligt händer de!

:)


Anledningen till att jag inte skaffat det förrän nu är väl att jag inte brukar sitta vid min dator så ofta, mest mobilen! 

Och anledningen till att jag inte suttit så mycket vid datorn är väl tack vare

Tele2´s skitmobilabredband.. Men nu är det väck!

Nu kör vi trådlöst och de funkar kanon!

Kan surfa både med datorn och mobilen!

Samtidigt om jag så vill! :)


Så.. Tack Telia Smart!


  





/P

Av Pauline - 17 mars 2011 20:00

Lägga ut bilder på sängen.

Men nu är min kamera på vift, så det får bli en annan gång!



Micke är hemlighetsfull och skulle hämta nåt paket..

Man blir ju inte ett nyfiken, inte ett dugg!!



Imorgon är det dags för gymmet igen, tredje gången den här veckan, duktiga jag!


Däremot så är de ingen fotbollsträning på lördag, utan träningsmatch på söndag istället!

Det är de jag tränar för! :)


Och mitt uppe i all träning så försöker jag planera en utgång!


/P



Av Pauline - 17 mars 2011 18:29

Jag bara älskar Per Moberg!






Av Pauline - 17 mars 2011 16:47

Den här mössan vill jag ha till Olle.


  


Finns på Buzungar.

LOVE IT! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards