Vendetta

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Pauline - 6 april 2011 17:00

 

Av Pauline - 6 april 2011 12:24

Jag är lite sugen på en Sony Ericsson Xperia Arc.

Jag har ju haft min ganska länge (?) nu.

Kommer faktiskt inte ihåg när jag köpte den.

Men det har säkert Micke koll på! :)

Hur som helst, jag ska INTE köpa ny mobil nu.

Men lite sugen kan man bli ändå!


 

Av Pauline - 6 april 2011 11:56

 


Det här är Olivers favorit i alla kategorier..

Så fort han får syn på en Morgonmums så säger han "MMMMM".

Innan jag ska hämta honom på dagis så blir de att sticka förbi nån butik och köpa några!



MMMM! :)

Av Pauline - 6 april 2011 11:24

Olle är på dagis, och jag sitter här och väntar på att få hämta honom.. Haha.


Har precis varit på gymmet, riktigt skönt att träna lite.

Som uppvärmning sprang jag på löpbandet idag, annars brukar jag köra crosstrainern.

Och nu vet jag varför.

Jag fattar liksom inte riktigt grejen med löpband?

Vill jag springa så kan jag väl lika gärna gå ut och springa?


Kanske inte så roligt på vintern..

Eller jo.. 

Fan så mycket roligare att springa i snöstorm än att springa på ett löpband.


Nu när jag sitter här och spyr galla över löpband så sitter jag och sneglar lite på en påse chips som står på bänken.

Hade varit bra fint.

Salt & Vinegar. MUMS!

Men jag vet att tar jag en så är det kört sen.

Så jag sparar dom till ett annat tillfälle, dom har ju bara stått på bänken i 5 dagar  nu, så dom kan nog stå en stund till.



Får ta en Latte istället.



/P

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards