Vendetta

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Pauline - 14 juni 2011 22:06

Shiiiiit vad längesen jag bloggade! Sry för er som saknat de, men jag har verkligen helt sjukt fullt upp just nu och det har hänt en hel del sen sist kan jag lova! Vart ska jag börja?! Jag har börjat jobba full tid nu, eller det är ett tag sen, I like it alot. Ser även ut som att jag även kommer få fortsätta på de viset efter sommaren! Hurra hurra. Men nu ska vi inte ta ut något i förskott! Jöns har slutat, vilket är jätte trist. Jag gillar Jöns, hoppas han trivs på nya jobbet!P18's tränare (a-lag) ringde mig en tisdag när jag var på jobbet, han frågade om jag var intresserad av att lira med dom, varför inte tänkte jag, på onsdagen skrev jag på, så numera är jag en p18 spelare. Trivs jätte bra och alla är jätte snälla. Har bara hunnit spela en match, det gick sådär.. Jag kan bättre. Jag skyller på att det var just första matchen. Men det blir nog bra tillslut.. Dom tränar måndag, tisdag, onsdag och torsdag, match på helger. Fullt upp alltså! Men det är roligt! Hoppas att det går bra för graip också. Vi kanke möts en dag! :-) just det. Jag hade ju tävling med brorsan. Hur går de då? Jo, direkt efter att jag skrivit på för p18 så avbröt han tävlingen.. Mycket dumt av honom, 5-2 stod det till mig. Sen var jag inte spelklar på 3 veckor och pontus gjorde 4mål! 3 mål i samma match, ett hattrick alltså. Duktig lillebror jag har, hoppas han blir proffs och köper en lamborghini till mig! MINST en! Nä nu måste jag sova. God natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards